tirsdag 10. juli 2012

Eit stort mirakel

Fredag var det flott vær og eg låg med rompa i været i ei blomstereng, og det kunne sjå slik ut....

 Lørdag var vi på Sunnfjord Triatlon, i alle fall på starten av den, og det kunne sjå slik ut....
 Søndag regna det og eg var og helste på denne kameraten min, og det kunne sjå slik ut....
 Mandag var det mange på besøk og fleire til middag, ingen bilder, men fra søndagens tur, kunne det sjå slik ut....
 Tirsdag, altså i dag, skjedde det eit riktig stort mirakel. Ronja vart stolt storesøster, og det kunne sjå slik ut.... Daniel og Simon vart storebrødre igjen. Og mor og eg er veeeeeeeeeldig stolte (og eg er veeeeeldig stolt av mor ;) ) :D

15 kommentarer:

Rune Olsen sa...

Flott serie og tekst! Gratulerer med familieforøkelsen :-)
Rune

Jan-Eilert Pedersen sa...

Hurra, hurra, hurra... Gratulerer til døkkån alle!

Bjørn-Egil Brekke sa...

En fin og variert serie! Sånn kan det altså se ut...... :-)
Gratulerer!

HansKE sa...

Storveis!
Gratulerer til hele familien! :-)

Per sa...

En fin serie bilder.
Gratulerer till er alla.
/Per

Unknown sa...

Gratulerer med familieforøkelsen! Ha en strålende sommer alle sammen...

Solveig sa...

Alltid nydelige bilder fra deg!! Gratulerer så masse med vidunderet!!!

Magnus Reneflot sa...

Gratulerer med familieforøkelsen, nå går du ikke tom for motiver på en stund. Ønsker dere alle en god sommer med mye familielykke

Knut Børge Strøm sa...

En flott serie bilder, og gratulerer så mye med den lille jenta:)

God sommer
Knut Børge

Torbjørn Wingsternes sa...

Gratulerer så mye. Fortsatt god sommer!

Unknown sa...

Eit stort mirakel, JA det er sikkert og visst. Gratulerer så masse med veslejenta, til Far og Mor, storebrødre og storesøstra:) Vi helsar så masse frå heile familien:) Klem frå søskenbarnet ditt, Marit.

Anonym sa...

En händelserik vecka. Stort grattis till tillökningen! :D
/Jukka

Tom Dyring sa...

Det siste bildet tar jo kaka !! Jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter !!!

ÅsaV sa...

GRATTIS till tillökningen! Vilken härlig bildserie på en händelserik vecka! Sista bilden är så himla fin!

Geir Ole sa...

Tusen takk for kommentarer og gratulasjoner - det varmar ein g..ehhh ung mann :)