torsdag 13. november 2008

Ooooops....

Etter årets kontroll hos tannlegen tok jeg meg en liten morra-tur. Hadde et par dager med litt kulde så det var is både på myrene og delvis på vannene. Fikk øye på en gråhegre som stod på isen i en liten vik. Den stod helt i ro og var nok klar over at jeg var i nærheten. Jeg stod helt i ro, og etter en stund begynte hegren å bevege seg rundt i den lille vika. Etter et utfall oppå isen, som når den fisker ?? ble den litt ustø, men hentet seg inn igjen. Den stod stille en stund og begynte å gå videre. Plutselig mister den hele fotfestet og går nesten ut i spagat. Det er faktisk ganske komisk å se en så pass stor fugl miste fotfestet, gå ut i spagaten og jobbe febrilsk med vingene for å ikke flate helt ut!! :D

Heldigvis gikk det bra med hegra og den gikk videre etter å hatt seg en liten fortumlet pause! Det gjorde jeg også.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin färgsskala och fina bilder!
-Annorlunda!
Morgan